Táto práca MADE BY VACULIK vyvolala na februárovom hodnotení polemiky. Ale v kategórii Craft nebolo pochýb.
Pútavý obraz a zvuk, vymakaná komunikácia. Takéto slová zazneli po februárovom Hodnotení reklamy v Stratégiách od porotcov na adresu Manifesta. Kategória Craft tak mala úplne jednoznačného víťaza.
"S nosnou myšlienkou, umenie pozerá na svet inými očami, vzniklo audiovizuálne dielo, ktoré predstavuje novú sériu platobných kariet, 10 medailónov inšpirovaných vybranými umeleckými dielami na kartách, 1 unikátna pieseň, pričom všetko svojou originálnosťou symbolizuje odlišný pohľad umelca na svet."
Vizitka:
Kategória: Craft
Klient: Tatra banka
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Mila...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-11 14:26:58 - Feat.: 0 - Title: Selfpromo: Zaraguza sa porote páčila a postupuje do ročného finále
02 - Modified: 2024-03-12 08:18:28 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Veštenie s Majou sa stalo "top prácou mesiaca"
03 - Modified: 2024-03-11 15:27:29 - Feat.: 0 - Title: Craft: Manifest 2024 pre Tatra banku je jasný víťaz
04 - Modified: 2024-03-11 14:53:12 - Feat.: 0 - Title: Online video: Vyhral Manifest Tatra banky, ale nebolo to najlepšie hodnotenie
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
03 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby
04 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov
05 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte