HN/Pavol Funtál
StoryEditor

Prečo patrí budúcnosť prepravy vzduchu?

19.07.2021, 12:48
Táto situácia v praxi znamená znižujúcu sa priepustnosť dopravy v uliciach väčších miest.

Napriek rôznym opatreniam vznikajú na frekventovaných tepnách a križovatkách čoraz častejšie zápchy, ktoré sa najmä v dopravných špičkách prehlbujú. Dôvodom je jednak narastajúci počet účastníkov dopravy a zároveň neustále sa zvyšujúce množstvo rôznych prekážok v podobe budov a ďalších objektov.

Dostať sa napríklad v Bratislave z miesta na miesto trvá čoraz dlhšie nielen bežným ľuďom, ale aj vodičom nákladných áut či kuriérom prepravujúcim rozličné tovary. Na presun si musia vyhradiť oveľa viac času.

Napriek rôznym opatreniam vznikajú na frekventovaných tepnách a križovatkách čoraz častejšie zápchy, ktoré sa najmä v dopravných špičkách prehlbujú. Dôvodom je jednak narastajúci počet účastníkov dopravy a zároveň neustále sa zvyšujúce množstvo rôznych prekážok v podobe budov a ďalších objektov.

Dostať sa napríklad v Bratislave z miesta na miesto trvá čoraz dlhšie nielen bežným ľuďom, ale aj vodičom nákladných áut či kuriérom prepravujúcim rozličné tovary. Na presun si musia vyhradiť oveľa viac času.

01 - Modified: 2024-05-09 19:57:05 - Feat.: - Title: Nikaragua zrušila zmluvu o výstavbe prieplavu medzi dvoma oceánmi 02 - Modified: 2024-05-09 10:42:17 - Feat.: - Title: Nový druh križovatky na Slovensku: Znižuje rýchlosť áut a zámerne ich obmedzuje​ 03 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 04 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 05 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
13. máj 2024 07:54