Počas náborovej reklamnej kampane, ktorá mala pomôcť banke získať nových zamestnancov, sa zvýšil počet prijatých žiadostí o 193 %. Cieľom bol ich stopercentný nárast. Výsledky, ktoré predbehnú očakávania, by chceli vidieť všetky firmy. Platia za ňu, aby sa stali bohatšími. A bohatstvo treba kvantifikovať. Všade, aj v reklame.
Čísla a len čísla. Prvým predpokladom efektívnej reklamy je dokonalý marketingový mix. Ak sú výrobok alebo služba kvalitné, distribúcia silná a cena nastavená akurát, niet lepšej štartovacej plochy. Ešte pred začiatkom letu však treba vyjasniť a kvantifikovať ciele a vytvoriť kvalitný plán. Firma presne určí, že chce zvýšiť počet nových zákazníkov ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.