StoryEditor

Ako sa hodnotí reklama

13.10.2003, 00:00
Podporuje kvalitný výrobok, značku, či službu. Či je reklama aj efektívna, zistí firma podľa predajných výsledkov.

Počas náborovej reklamnej kampane, ktorá mala pomôcť banke získať nových zamestnancov, sa zvýšil počet prijatých žiadostí o 193 %. Cieľom bol ich stopercentný nárast. Výsledky, ktoré predbehnú očakávania, by chceli vidieť všetky firmy. Platia za ňu, aby sa stali bohatšími. A bohatstvo treba kvantifikovať. Všade, aj v reklame.
Čísla a len čísla. Prvým predpokladom efektívnej reklamy je dokonalý marketingový mix. Ak sú výrobok alebo služba kvalitné, distribúcia silná a cena nastavená akurát, niet lepšej štartovacej plochy. Ešte pred začiatkom letu však treba vyjasniť a kvantifikovať ciele a vytvoriť kvalitný plán. Firma presne určí, že chce zvýšiť počet nových zákazníkov ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = dennik/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
27. apríl 2024 00:52