StoryEditor

Som spotrebiteľ, kto je viac?

16.06.2003, 00:00

Spotrebiteľský spor môže začať aj kúpou značkového výrobku. Po niekoľkých mesiacoch spotrebiteľ zistí, že jeho kvalita nie je ďaleko od výrobkov na trhovisku. S dokladom o kúpe výrobok reklamuje a žiada peniaze späť. Predajca síce reklamáciu prijme, ale vybaví ju záporne. Čo ďalej?
Spotrebiteľ má niekoľko možností. Postupne však zistí, že žiadna inštitúcia, to zaňho nevyháda, ani nevysúdi. V poradniach mu odporučia nanajvýš postup, ako sa obrátiť na súd a kompetencia Slovenskej obchodnej inšpekcie siaha "len" potiaľ, aby prev...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = dennik/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
19. apríl 2024 06:46