StoryEditor

Chceme, aby ste sa stratili!

26.01.2003, 23:00

Keď v Minneapolise otvárali jedno z prvých nákupných centier, Tim Magill, projektant tohto kolosu, vtedy vyslovil pamätnú vetu: "Chceme, aby ste sa stratili!" Odvtedy sa architekti novodobých nákupných molochov riadia týmto nepísaným pravidlom. Dezorientácia udržuje zákazníka vnútri nákupného komplexu čo najdlhšie a to vyhovuje obchodníkom. "Hypermarkety dramaticky zmenili nakupovanie. Slováci zažili kvalitatívny skok prekonávajúci minimálne niekoľko desiatok rokov. Nákupné galérie súčasnosti sú založené na filozofii marketingu zážitkov," dodáva Ján Vopálenský z Katedry marketingu FMK v Trnave. Len ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = dennik/iformat, menuAlias = iformat, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
25. apríl 2024 22:55