Spory o cene za získanie majority v podnikoch SAD nie sú jediným problémom v privatizácii autobusovej dopravy. Ďalším je otázka podielu, ktorý by si prostredníctvom samosprávnych krajov u jednotlivých dopravcov mal zachovať štát. Podľa koncepcie privatizácie ide o 34-percentný balík zo základného imania "sadiek". Napríklad v prípade Dunajskostredskej SAD-ky je po zvýšení základného imania na 119,1 milióna korún tento podiel zredukovaný. Ako uviedol konateľ DSAD Michal Humeník, pri súčasných podmienkach by išlo asi o 22,6 percenta akcií. Spolu s rozdielom medzi sľúbenými 17 percentami pre DSAD a reálnym stavom by teda na FNM mohlo zostať viac ako 28 percent akcií SAD, ktoré by naďalej spravoval. DSAD chce získať 17 percent, pričom je ochotná za ne zaplatiť zodpovedajúcu sumu -- 20,4 milióna korún oproti plánovaným takmer 13,9 milióna. Zdrojom krytia kúpy akcií by mal byť, podobne ako v prípade splátky za prvých 49 percent, úver.