Dieru na trhu sa rozhodol zaplátať bez väčšieho prieskumu trhu. Inšpiráciu našiel spoluzakladateľ Elephant Diner Igor Vlčík na cestách v Kanade a Spojených štátoch. Jeho reštaurácia v bratislavskej Rači si rýchlo získala popularitu a ľudia ju vyhľadávajú aj napriek na prvý pohľad nevýhodnej lokalite. 

V čom sa líšia od konkurencie? Okrem služieb poukazuje spoluzakladateľ reštaurácie Igor Vlčík na dizajn a fakt, že čerstvé mäso pripravujú každý deň.

Na reklamu pri tom peniaze nedávajú. "Celé sme to stavali tak, že sa to rozšíri medzi ľuďmi," hovorí. "Zlom nastal po pol až trištvrte roku. Vtedy nastala v Bratislave burgerová vojna, kde všetci od blogerov a novinárov dostali nápad, že budú hodnotiť burgre. Vtedy začali ľudia za nás bojovať, že sme neboli zaradení do týchto hodnotení a odvtedy to je už len lepšie a lepšie," popisuje nárast popularity.

Okrem štyroch súčasných prevádzok sú v pláne ďalšie v rámci Bratislavy a Vlčík uvažuje aj o expanzii za hranice.