StoryEditorSlováci vytvorili legendárny obchod. Tričká natlačili do kompótových fliaš
"Nápad vytvoriť Kompot vznikol z núdze," hovorí v Success story spolumajiteľ Peter Hajdin.
Prvá veľká akcia pre značku Kompot bola festival Hodokvas, kam priniesli 300 tričiek a vypredali ich za hodinu. V tom čase sa reklama šírila iba ústnym podaním.
"Momentále investujeme na sociálnych sieťach štvorciferné sumy mesačne," popisuje Hajdin náklady na marketing.
Viac o príbehu tričiek, ktoré dnes pozná takmer každý sa dozviete vo videu.
01 - Modified: 2023-02-21 16:05:33 - Feat.: - Title: Bublina praskla a slovenská hviezda spadla z neba
02 - Modified: 2021-03-08 07:49:53 - Feat.: - Title: Slovenka vyrába produkt, ktorý čistí prostredie od vírusov. Nápad dostala v Ománe
03 - Modified: 2021-02-26 11:36:01 - Feat.: - Title: Na umení sa dá zbohatnúť. Dielo slovenského umelca má aj pápež
04 - Modified: 2021-03-01 08:11:48 - Feat.: - Title: Na umení sa dá zbohatnúť. Dielo slovenského umelca má aj pápež
05 - Modified: 2020-11-06 10:21:40 - Feat.: - Title: Slovenka prerazila s výrobou zákuskov. Základom je nepozerať na cenu, tvrdí