StoryEditor

Slováci vytvorili legendárny obchod. Tričká natlačili do kompótových fliaš

"Nápad vytvoriť Kompot vznikol z núdze," hovorí v Success story spolumajiteľ Peter Hajdin. 

Prvá veľká akcia pre značku Kompot bola festival Hodokvas, kam priniesli 300 tričiek a vypredali ich za hodinu. V tom čase sa reklama šírila iba ústnym podaním. 

"Momentále investujeme na sociálnych sieťach štvorciferné sumy mesačne," popisuje Hajdin náklady na marketing. 

Viac o príbehu tričiek, ktoré dnes pozná takmer každý sa dozviete vo videu. 

01 - Modified: 2023-02-21 16:05:33 - Feat.: - Title: Bublina praskla a slovenská hviezda spadla z neba 02 - Modified: 2021-03-08 07:49:53 - Feat.: - Title: Slovenka vyrába produkt, ktorý čistí prostredie od vírusov. Nápad dostala v Ománe 03 - Modified: 2021-02-26 11:36:01 - Feat.: - Title: Na umení sa dá zbohatnúť. Dielo slovenského umelca má aj pápež 04 - Modified: 2021-03-01 08:11:48 - Feat.: - Title: Na umení sa dá zbohatnúť. Dielo slovenského umelca má aj pápež 05 - Modified: 2020-11-06 10:21:40 - Feat.: - Title: Slovenka prerazila s výrobou zákuskov. Základom je nepozerať na cenu, tvrdí
menuLevel = 3, menuRoute = tv/stare-sekcie/success-story, menuAlias = success-story, menuRouteLevel0 = tv, homepage = false
20. apríl 2024 15:34