StoryEditor

Reklama v STV a SRo

12.02.2002, 23:00
Autor:
TASRTASR

Zmenu zákona o vysielaní a retransmisii tak, aby verejnoprávne médiá nesmeli vysielať reklamu, chce iniciovať Asociácia nezávislých rozhlasových a televíznych staníc (ANRTS). Podľa prezidenta ANRTS Andreja Hryca je financovanie Slovenskej televízie (STV) a Slovenského rozhlasu (SRo) trojzdrojové -- z koncesionárskych poplatkov, zo štátnych dotácií a z reklamy, no tieto organizácie nevedia prispôsobiť rozpočet svojim príjmom a spoliehajú sa na pomoc vlády. Asociácia preto navrhuje analyzovať ich činnosť a podľa ceny programov a vysielania určiť výšku koncesionárskeho poplatku. Platil by sa formou dane a bol by jediným príjmom STV a SRo.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 03:54