Rozdiel je, samozrejme, nielen finančný a divácky, ale aj v tom, že Slováci „sa zapínajú“ na hokej postupne od marca. Eufória sa začína marcovým play-off najvyššej hokejovej Tipos extraligy a postupne sa fanúšikovia prepínajú na prípravné zápasy hokejovej reprezentácie. Vrchol najväčšieho záujmu o hokej dosahujeme u nás počas MS v hokeji, ktoré sú v máji.
Podľa dát, ktoré máme z prieskumu MML-TGI 2022 od Medianu SK, sa na Slovensku o hokej zaujíma približne 1,6 milióna (35 percent) Slovákov a o futbal 1,4 milióna. S...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-30 11:56:15 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií: Cesta k úspechu môže viesť aj cez šport
01 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera
02 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov
03 - Modified: 2023-11-30 14:08:24 - Feat.: - Title: Orange zveruje svoje mediálne plánovanie a stratégiu agentúre EssenceMediacom
04 - Modified: 2023-10-20 08:15:59 - Feat.: - Title: Kaufland má po 13 rokoch na Slovensku nového generálneho riaditeľa. Novým CEO je Sven Reinhard
05 - Modified: 2023-09-21 08:55:34 - Feat.: - Title: Kaufland má prvú zelenú predajňu. Pri jej stavbe použil drevo namiesto betónu