Lenka Bónová, Creative Director, Róbert Slovák a jeho priatelia 
StoryEditor

Porota rozhodla: Jednoduchý humor v reklame stačí

10.05.2024, 15:56
Autor:
redred

Agentúra This is Locco nám v aprílovom hodnotení pripravila kopu zábavných momentov. Najmä diskusiu o tom, či je nutné, aby bola reklama niečím viac alebo stačí, aby mala jednoduchý až primitívny humor, pri ktorom niektorí jedinci zažívajú pocit trápnosti.

Rozhovor vyvolal spot Kauflandu Ľadové krty idú na majstrovstvá aj séria Pripravení na všetko. Porota rozhodla – jednoduchý humor stačí a reklama môže byť dobrá, aj keď chce „len pobaviť“.

Super bola práca Nezomri pre Dr.Max, tiež od This is Locco, v ktorej sa krásne využila práca s menom influencerov Zomri.

Menej zapamätateľná už bola ich kampaň Rozšír svoju realitu pre Tatra banku, ktorú som si musela znovu pripomenúť pozretím prihlášky. Nikoho špeciálne neohúrila, ale téma no-hate pre mladých je fajn, ani koncert v rozšírenej realite nad Tatra bankou nikoho neurazil.

Negatívnejšie sme však hodnotili Prvý pamätník hybridnej vojny, ktorý v nás vyvolával veľa otázok a zamračení.

Pekný a zrozumiteľný vizuál s najväčším logom klienta v reklame, ktoré sme tento mesiac videli, vyhral vizuál Wiktor Leo Burnett pre Lidl – Čerstvá posila slovenského futbalu. A okrem toho vyhral aj prácu mesiaca.

01 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: 0 - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2024 13:05