StoryEditor

Deloitte Consulting mení názov

22.07.2002, 00:00
Autor:
(bad)(bad)

Spoločnosť Deloitte Consulting mení svoj názov na Braxton. Je to jedna z najnovších zmien imidžu v sektore poskytovateľov služieb. Nový názov, ktorý bol vybraný zo zoznamu asi 40 návrhov, bude platný, keď sa firma na konci tohto roka oddelí od svojej materskej spoločnosti Deloitte Touche Tohmatsu. Braxton je obchodná značka, ktorú Deloitte vlastní na základe predchádzajúcej akvizície. Bola tiež potvrdená testom medzi zamestnancami a odporúčaná poradcami pre imidž Interbrand a C2. Podľa Delloitte je nový názov zhodný s hodnotami firmy, pretože je to jednoducho typ inteligentného, praktického riešenia, ktoré odporúčajú aj svojim klientom.
Ako ďalej mediálna spoločnosť BBC uviedla, Delloitte je zatiaľ poslednou v sektore služieb, ktorá si zmenila imidž. Trend zmeny imidžu vyvolali stále sa zmenšujúce výnosy a rozdeľovanie konzultačného sektora v dôsledku rozpadu firmy Andersen. Väčšina veľkých účtovníckych firiem už začala s procesom oddeľovania svojich poradenských pobočiek. Tieto nové a nezávislé spoločnosti sa potom snažia zdôrazniť individualitu svojej značky. Oddelená konzultačná pobočka Andersenu sa premenovala na Accenture. PwC Consulting, ktorá je poradenskou pobočkou firmy PricewaterhouseCoopers, sa oddelila od materskej spoločnosti minulý mesiac.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/podniky-a-trhy, menuAlias = podniky-a-trhy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. apríl 2024 07:26