StoryEditor

Štátne IC vlaky sú späť. Stavili na rýchlosť

05.10.2016, 00:00
Ceny lístkov v ícečkách budú aj o pätnásť percent vyššie ako v rýchlikoch.

Chceme byť historicky najrýchlejší. Tak znie motto štátnych železníc, ktoré chcú týmto spôsobom prilákať cestujúcich do staronových IC vlakov. Tento prístup im má pomôcť vyvarovať sa straty, ktorú mali v minulosti, keď boli pomalšie a v niektorých prípadoch o čosi drahšie.

„Našli sme koncept, ktorý bude postavený na ľahších a rýchlejších vlakoch. Naši cestujúci sú ochotní za čas, ktorý ušetria, zaplatiť peniaze, to znamená, že cenová hladina je iná ako v minulosti,“ povedal ekono...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 19:57:05 - Feat.: - Title: Nikaragua zrušila zmluvu o výstavbe prieplavu medzi dvoma oceánmi 02 - Modified: 2024-05-09 10:42:17 - Feat.: - Title: Nový druh križovatky na Slovensku: Znižuje rýchlosť áut a zámerne ich obmedzuje​ 03 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 04 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 05 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
11. máj 2024 08:44