StoryEditor

Nové električky bojujú s časom. Bratislava sľubuje jednu dlhú trať, Petržalka chce tri

30.06.2020, 00:00
Hlavné mesto má v rukách stavebné povolenie na predĺženie petržalskej električkovej trate. Cesta k výstavbe je však stále dlhá.

V bratislavských električkách a trolejbusoch sa odviezlo za posledný rok vyše 100-miliónov cestujúcich. Mesto však po otvorení prvej trate do Petržalky počítalo s výrazne vyššími číslami. Za posledné štyri roky od začiatku v roku 2019 totiž priniesla nárast cestujúcich na úrovni iba 0,4 percenta.

Predpoklad pritom počítal až s piatimi percentami. Ako si to mesto vysvetľuje? Dôvody magistrát vidí v komplikáciách, ktoré spôsobila modernizácia trate v Dúbravke a Karlovej Vsi, ako aj v uzáverách kvôli výstavbe novej autobusovej stanice.

V ďalších rokoch by však štatistiku malo „nakopnúť“ pokračovanie petržalskej tra...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-23 07:26:38 - Feat.: - Title: SMS platby v bratislavských parkovacích zónach by mesto mohlo spusiť na prelome mája a júna 02 - Modified: 2024-05-20 16:30:00 - Feat.: - Title: Východ Slovenska potvrdzuje dominanciu na poli IT. Do Košíc majú namierené aj niektorí hráči z Bratislavy 03 - Modified: 2024-05-17 09:16:04 - Feat.: - Title: Obmedzenie v Bratislave: Mesto vyhlásilo mimoriadnu situáciu na moste na Hradskej ulici vo Vrakuni 04 - Modified: 2024-05-15 20:29:53 - Feat.: - Title: Primátor Bratislavy Vallo: Nič nemôže ospravedlniť útok na predsedu vlády 05 - Modified: 2024-05-14 13:51:43 - Feat.: - Title: Novostavby v Bratislave sú v kurze. Ich predaj medziročne stúpol o vyše sto percent
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
23. máj 2024 11:13