StoryEditorŽeleznice musia prestať byť sociálnym podnikom
Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislav Cenký v rozhovore vysvetlil aj to, prečo železnice znižujú počet zamestnancov iba veľmi ťažko.
Ako hodnotíte analýzu Útvaru hodnoty za peniaze, ktorá sa zaoberala zvýšením efektívnosti na železniciach? Trafili do čierneho?
Je smutné, že na takéto veci musel poukázať Útvar hodnoty za peniaze. Železnice o tom mali vedieť železnice samy. Ak by boli v posledných rokoch riadené odborne, a nie politicky, tak na takéto veci nemusel prichádzať Útvar hodnoty za peniaze. To, čo vyšlo zo štúdie, je vo veľmi veľkom percente nielenže pravda, ale sú to veľmi...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-22 22:00:22 - Feat.: - Title: Ako dobehnúť zaostávanie Slovenska? Vzorom je Poľsko a v niečom aj krajiny na Blízkom východe (rozhovor)
02 - Modified: 2024-05-22 17:38:27 - Feat.: - Title: Vlaky zadarmo majú študenti a penzisti už desať rokov. Železnice prvýkrát dobehli zárobky z tohto obdobia
03 - Modified: 2024-05-22 05:47:38 - Feat.: - Title: Tunel Považský Chlmec bude pre jarnú údržbu uzavretý
04 - Modified: 2024-05-21 09:00:00 - Feat.: - Title: Ste hrozbou premávky? Kvíz preverí, ako dobre poznáte pokyny policajta na križovatke
05 - Modified: 2024-05-21 10:24:23 - Feat.: - Title: Sociálna psychologička: To, že sa politici nestretnú, vyslalo zlý signál. Spoločnosť môže cítiť strach