Výstavba diaľnice sa na Slovensku utápa vo veľkom chaose. Povedal to v rozhovore pre HN Ondrej Matej z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo.
Dalo sa v prácach na tuneli Čebrať pokračovať už minulý rok, ako povedal primátor Ružomberka?
Nedalo. Mohli sa robiť len geologické vrty na to, aby si NDS potvrdila správnosť rozhodnutia viesť tunel v novej trase. Žiadne iné práce, ktoré boli trvalo zabudované do projektu stavby, sa vykonávať nemohli, kým bol otvorený proces posudzovania vplyvov na životné prostredie. Navyše, geologické vrty pred posudzovaním zrejme už boli dokončené. Neviem si dobre pr...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 19:57:05 - Feat.: - Title: Nikaragua zrušila zmluvu o výstavbe prieplavu medzi dvoma oceánmi
02 - Modified: 2024-05-09 10:42:17 - Feat.: - Title: Nový druh križovatky na Slovensku: Znižuje rýchlosť áut a zámerne ich obmedzuje
03 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť
04 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh
05 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur