StoryEditor

Veľkoproducentom rastie konkurencia. Slováci hľadajú kvalitu, za syry si priplatia

23.08.2017, 00:00
Záujem o výrobky od lokálnych výrobcov rastie. Svoju úlohu zohráva aj nostalgia a zameranie sa na kvalitu.

Veľkým producentom mliečnych výrobkov na Slovensku rastie konkurencia v podobe malých regionálnych výrobcov, ktorí sa rozhodli vziať veci do vlastných rúk a zabojovať s omnoho silnejšími súpermi. Záujem o lokálne produkty tak rastie rovnako ako spotreba mliečnych produktov. Dôvodom zvyšujúceho sa odbytu je zmena spotrebiteľského správania. U zákazníkov je na prvom mieste kvalita a až potom cena. Kedysi to bolo práve naopak.

Bez konzervantov
Výhodou menších mliekarní a družstiev je najmä fakt, že vďaka nižšiemu objemu výroby a jej sústredením na lokálny trh dokážu zákazníkovi ponúknuť čerstvejšie výr...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-06 14:06:35 - Feat.: - Title: Medziročný nárast tržieb v maloobchode pozitívne prekvapil, hodnotia analytici 02 - Modified: 2024-06-06 13:42:28 - Feat.: - Title: Ako za starých čias. E-shopy ťahajú, známa slovenská firma sa teší z veľkého skoku v predajoch 03 - Modified: 2024-06-06 13:02:31 - Feat.: - Title: Toto ľudové SUV poblázni Slovákov. Urobilo výrazný skok, pôvodný recept však zostáva 04 - Modified: 2024-06-05 14:27:07 - Feat.: - Title: Zabijaci elektromobilov? Tieto autá zdolajú vyše dvetisíc kilometrov, stoja pod 13-tisíc eur 05 - Modified: 2024-05-29 14:00:00 - Feat.: - Title: Maximálna cena aplikácie pre Android narástla. Nemohol by si ju dovoliť každý
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. jún 2024 23:49