Viktor Reviliak a Jozef Žemla, slovenské podnikateľské duo, ako prví na Slovensku vyzbierali prostredníctvom „crowdfundingu“ viac ako 200-tisíc dolárov. Výsledkom projektu, na ktorý sa zozbierali ľudia z viac ako 60 krajín, je mikronabíjací kábel s názvom Culcharge. Malý a skladný výrobok v podobe kľúčenky reaguje na nedostatočnú kapacitu batérií dnešných smartfónov a poskytuje poslednú záchranu.
Reviliaka sme vyspovedali v HNtelevízii. Prezradil nám, koľko produktov už predali. „Sú to desiatky tisíc kusov,“ vyhlásil. „Sme nad stotisíc,“ priblížil.
„Nie je to celý svet, ale sú to desiatky krajín,“ odpovedal Reviliak na otázku, v ktorých krajín si ľudia môžu ich produkt zakúpiť. Prezradil, že majú dobrý odbyt na Slovensku, v Európe všeobecne, na Blízkom východe a snažia sa rozbehnúť Ameriku. Viac si pozrite vo videu.