Škoda Auto Slovensko predala za prvých deväť mesiacov tohto roku v SR celkovo 16 800 nových osobných vozidiel. Znamená to mierny medziročný pokles odbytu, ktorý je spôsobený najmä neočakávaným prepadom predaja osobných automobilov v septembri. Podľa obchodného a marketingového riaditeľa spoločnosti Romana Holienčíka si Škoda naďalej udržiava pozíciu lídra na trhu a do konca roku plánuje predať 25-tisíc vozidiel. Pokles predaja sa netýka len Škody, ale všetkých značiek. Importéri pôvodne v septembri predpokladali celkový odbyt 5 200 vozidiel, avšak ich očakávania sa nenaplnili a predali len 4 180 áut. Škoda predala v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka približne o 500 áut menej. Najpredávanejšími modelmi sú Fabia a Octavia. Veľmi priaznivo sa však podľa Holienčíka vyvíja aj odbyt Superba. Na nitrianskom autosalóne spoločnosť v slovenskej premiére prezentuje novú Octaviu Combi, ktorú si prví zákazníci budú môcť kúpiť v decembri. Trhový podiel Škody, ktorý sa v jednotlivých mesiacoch pohyboval medzi 30 až 40 percentami, bude podľa Holienčíka v nasledujúcich rokoch mierne klesať. Dôvodom je očakávané zvýšenie odbytu iných značiek. Vzhľadom na vývoj kúpyschopnosti obyvateľstva však automobilka plánuje udržať svoj odbyt v SR aj v budúcnosti na úrovni 25- až 26-tisíc vozidiel ročne.