Štát súťažil koľajnice. Skončilo to fiaskom
Liberalizovať trate sa nám nedarí. Aktuálne máme počet takýchto koľají na Slovensku nula.
Liberalizovať trate sa nám nedarí. Aktuálne máme počet takýchto koľají na Slovensku nula.
Nový šéf štátneho podniku bude musieť rozlúsknuť niekoľko zásadných problémov. HN pre vás vybralo päť z nich.
V rámci jednej siete sme museli prepraviť viac ako dvojnásobok balíkov než rok predtým, hovorí Peter Pavuk, generálny riaditeľ Direct Parcel Distribution SK.
Tento týždeň by sa malo uskutočniť výberové konanie na riaditeľa Národnej diaľničnej spoločnosti. Záujem o vysoké manažérske pozície je nízky.
Nielenže je na ne vypracovaná dokumentácia na stavebné povolenie, vo vysokom štádiu je aj vysporiadanie majetkov pod budúcou cestou.
Kvôli niekoľkým porušeniam zákona v tendri za bývalého vedenia ministerstva vnútra Úrad pre verejné obstrávanie vyrúbil aj pokutu.
Správca koľajníc čelí problému s IT službou. Prevádzku systému dávali vyše desaťročia jednej košickej firme bez súťaže.
Niektorí taxikári sú momentálne na pokraji krachu, keď im výkony spadli len na desať percent. Vláda im odklepla nový návrh pomoci.
Už v apríli by sa mal na stavenisku tunela Višňové pohybovať nový zhotoviteľ. Od vlaňajšej jesene sa pritom nevybrala firma, ktorá by projekt strážila.
Je tu veľa diaľnic, ktoré sa v tomto čase stavajú a odovzdávajú a sú pripravené na ďalšie súťaženie. Nie je pravda tvrdenie, že diaľnice nie sú pripravené, tvrdí pre HN exminister dopravy Árpád Érsek.
Veľký materiál rezortu dopravy rozdelil trate do viacerých kategórií. Malo by sa aj vo veľkom modernizovať.
V pondelok by mal Doprastav odovzdať na stavenisku megakrižovatky štafetu Španielom.