„Poznáte to. To zúfalstvo pred každou oslavou, výročím, Vianocami. Ostáva vám pár dní a vy stále nemáte nič. Nič, okrem trápnej fľaše vína v prefláknutom obale. Tú však už darovať naozaj nechcete. A posledné, na čo máte chuť je prehrabávať sa kopou balastu na slovenských internetoch. Potrebujete nápad. Niečo, o čom sa bude hovoriť, niečo, čím ukážete, že ste si fakt dali záležať. Niečo, čo budete obdarovanému sami závidieť.”
Ako hovorí Maroš Kemény, zástupca internetového obchodu Coolberry, takýto príbeh zažívali tak často, až to nevydržali a založili Coolberry. Výberovku produktov, o ktorých si myslia, že snúbia úžitkovú hodnotu s dokonalým dizajnom. „Tušili sme, že nie sme sami, že ľudia majú radi pekné veci, že dokážu oceniť nápad. Už o niekoľko mesiacov sa ukázalo, že je nás čoraz viac a naša výberovka s dokonalým servisom nebol úplne márny nápad,“ vraví Maroš Kemény.
Coolberry sa prihlásil do súťaže Eshop Akcelerátor. Ide o súťaž pre malé aj veľké slovenské e-shopy, ktoré chcú ukázať, že podnikať na Slovensku sa oplatí. Víťazi troch kategórií získajú 12 mesačnú podporu a lukratívne ceny, z ktorých budú profitovať ich firmy aj zákazníci. Hospodárske noviny aj HNtelevízia boli mediálnymi partnermi súťaže. O víťazoch rozhodlo hlasovanie verejnosti a odborná porota. Pozrite si, ako pred porotou obstál Maroš Kemény a jeho firma.