„Naša cesta začala, tak trochu naivne - amatérsky. Nemali sme ani potuchy, ako funguje textilný priemysel, čo je to priekrčník, alebo čo to znamená endlovanie. Bola len veľká chuť a málo peňazí,“ vraví zakladateľka Lull Loungewear Zuzana Bačkadyová s tým, že prvé kroky boli hlavne o učení sa na vlastných chybách. To je aj ich prístup k veciam vo firme. „Chyby robiť môžeme, ale nemôžu sa opakovať,“ vraví majiteľka e-shopu.
Po tom, čo prišli prvé úspechy na veľtrhoch a portáloch predávajúcich hand-made vecičky, niečo stále chýbalo. Miesto, kde by sa Lull Loungewear mohli naplno realizovať. „Prišlo teda prvé zlepšenie nášho webu. Tento posun išiel ruka v ruke s otvorením našej vlastnej dielne v Šaštíne, čo nám umožnilo väčšiu flexibilitu i úpravy produktov špeciálne na mieru. Následne prišla druhá investícia do webovej stránky. S ním prišiel aj väčší dôraz na našu filozofiu vrátenia a výmeny veľkosti produktov na naše náklady,“ vraví Bačkadyová.
Internetový obchod Lull Loungewear sa prihlásil do súťaže Eshop Akcelerátor. Ide o súťaž pre malé aj veľké slovenské e-shopy, ktoré chcú ukázať, že podnikať na Slovensku sa oplatí. Víťazi troch kategórií získajú 12 mesačnú podporu a lukratívne ceny, z ktorých budú profitovať ich firmy aj zákazníci. Hospodárske noviny aj HNtelevízia boli mediálnymi partnermi súťaže. O víťazoch rozhodlo hlasovanie verejnosti a odborná porota. Pozrite si, ako pred porotou obstála Zuzana Bačkadyová a jej firma.