01.11.2015, 18:53

Top e-shop: Chceme sa vyprofilovať. Nechceme byť supermarketom

Ich cieľ je jasný – ako internetový obchod sa chcú zamerať na bicykle.

„Nie vždy nám to však vychádza. Vždy predáme viac oblečenia ako bicyklov,“ vraví Michal Stupák s tým, že on a jeho partneri sa chcú ešte veľa naučiť. Predovšetkým to, ako sa stať dobrým obchodníkom na internete.

JM Sport sa prihlásil do súťaže Eshop Akcelerátor. Ide o súťaž pre malé aj veľké slovenské e-shopy, ktoré chcú ukázať, že podnikať na Slovensku sa oplatí. Víťazi troch kategórií získajú 12 mesačnú podporu a lukratívne ceny, z ktorých budú profitovať ich firmy aj zákazníci. Hospodárske noviny aj HNtelevízia boli mediálnymi partnermi súťaže. O víťazoch rozhodlo hlasovanie verejnosti a odborná porota. Pozrite si, ako pred porotou obstál Michal Stupák a jeho firma.