StoryEditor

Našli dieru na trhu. Bratislava si zamilovala ich zdravé jedlo a nové potraviny

09.11.2016, 20:27
Pozrite si príbeh úspešnej slovenskej značky na HNtelevízii v Success story.

"V zahraničí som pochopil, že sushi bistrá sú lacnejšie ako fastfooody a ľudia ich vo veľkom využívajú. Tak som si povedal, že sa to naučím a začnem sa tomu venovať," spomína na svoje začiatky spolumajiteľ známej donášky zdravého jedla MoshiMoshi Ján Anguš.

V Success story, že počiatočná investícia bola 20-tisíc eur. Chvíľu po tom, ako spustili donášku sushi sa rozhodli, že sa rozrastú o ponuku. "Teraz už sme donáška zdravého jedla," hovorí Anguš.

Celý príbeh tejto značky nájdete vo videu.

01 - Modified: 2023-02-21 16:05:33 - Feat.: - Title: Bublina praskla a slovenská hviezda spadla z neba 02 - Modified: 2021-03-08 07:49:53 - Feat.: - Title: Slovenka vyrába produkt, ktorý čistí prostredie od vírusov. Nápad dostala v Ománe 03 - Modified: 2021-02-26 11:36:01 - Feat.: - Title: Na umení sa dá zbohatnúť. Dielo slovenského umelca má aj pápež 04 - Modified: 2021-03-01 08:11:48 - Feat.: - Title: Na umení sa dá zbohatnúť. Dielo slovenského umelca má aj pápež 05 - Modified: 2020-11-06 10:21:40 - Feat.: - Title: Slovenka prerazila s výrobou zákuskov. Základom je nepozerať na cenu, tvrdí
menuLevel = 3, menuRoute = tv/stare-sekcie/success-story, menuAlias = success-story, menuRouteLevel0 = tv, homepage = false
20. apríl 2024 07:46