StoryEditor

Top značkou športového marketingu je Nike

24.09.2021, 00:00
Veľké značky, ktoré chcú cez šport úspešne promovať svoje produkty či služby, musia bezpodmienečne využívať moderné technológie a dáta.

Za minulý rok predstavovala celková hodnota značky sumu 34,8 miliardy dolárov a legendárne firemné logo, ktoré sa odborne nazýva swoosh, je známe po celom svete. Americká spoločnosť Nike patrí už dlhé desaťročia medzi najsilnejších hráčov na poli športového marketingu. A najlepšie to dokumentujú samotné čísla.

Veď len za minulý kalendárny rok sa globálne tržby firmy z Oregonu za predaj športovej, respektíve voľnočasovej obuvi vyšplhali na astronomických 23 miliárd dolárov.

Porazili večného rivala
A firma, ktorá vznikla v roku 1964, sa môže momentálne tešiť z ďalšieho úspechu. Práve Nike sa totiž stala víťazom prestížneho rebríčka SportsPro 50 Most Mark...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-22 13:00:00 - Feat.: - Title: FOTO Párkom odzvonilo. Český podnikateľ leje do rožkov sviečkovú a dobýva benzínky po celej krajine 02 - Modified: 2024-05-21 22:00:00 - Feat.: - Title: HBO Max sa zmenilo na Max. Ponúka viac obsahu, ale za vyššiu cenu 03 - Modified: 2024-05-17 05:30:00 - Feat.: - Title: Prečo nie je dobrý nápad vstať od počítača a vybehnúť na maratón? Odborník označil najčastejšie chyby bežcov 04 - Modified: 2024-05-11 12:23:16 - Feat.: - Title: Karate: Slovenská reprezentantka Bakoš Suchánková získala na ME zlato v kumite do 61 kg 05 - Modified: 2024-05-22 14:00:51 - Feat.: - Title: Relácia ELEMENTY ženy: Rastislav Magna o 3D analýze chodidla a prečo funkčnosť tenisiek nepodceňovať
menuLevel = 1, menuRoute = sport, menuAlias = sport, menuRouteLevel0 = sport, homepage = false
23. máj 2024 07:59