StoryEditor

Železnice musia prestať byť sociálnym podnikom

01.07.2019, 00:00
Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislav Cenký v rozhovore vysvetlil aj to, prečo železnice znižujú počet zamestnancov iba veľmi ťažko.

Ako hodnotíte analýzu Útvaru hodnoty za peniaze, ktorá sa zaoberala zvýšením efektívnosti na železniciach? Trafili do čierneho?
Je smutné, že na takéto veci musel poukázať Útvar hodnoty za peniaze. Železnice o tom mali vedieť železnice samy. Ak by boli v posledných rokoch riadené odborne, a nie politicky, tak na takéto veci nemusel prichádzať Útvar hodnoty za peniaze. To, čo vyšlo zo štúdie, je vo veľmi veľkom percente nielenže pravda, ale sú to veľmi...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-18 05:30:00 - Feat.: - Title: Analytička pre verejné politiky: Kus pokory neuškodí vedcom, systému ani antisystému 02 - Modified: 2024-05-17 08:28:50 - Feat.: - Title: Ivana Gáborík: „Slzy sa mi kotúľajú po tvári na počkanie,“ hovorí v exkluzívnom rozhovore pre Evitu 03 - Modified: 2024-05-17 11:30:00 - Feat.: - Title: Nachytajú aj zdanlivého experta? Tieto dopravné značky musí poznať každý vodič 04 - Modified: 2024-05-14 13:43:10 - Feat.: - Title: Poslanec Hlasu pre HN: Národniarom pri umeleckom fonde nerozumiem. Obávam sa toho, s čím prídu ďalej 05 - Modified: 2024-05-13 07:40:30 - Feat.: - Title: Vyššie platy, viac pracovníkov. Mzdy reálne stúpli vo všetkých odvetviach, niekde až o desatinu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. máj 2024 05:48