22.07.2017, 19:08

Právnik nespokojných klientov na rovinu: Rapid life bol cielene a dlhodobo tunelovaný

Zodpovedné za to je podľa Miroslava Antoňaka predstavenstvo spoločnosti so súhlasom personálne prepojenej dozornej rady.

„Ak sa toto stalo v Rapid life, nikto nehovorí o tom, že sa toto nemôže stať v hociktorej inej veľkej zahraničnej poisťovni,“ varuje v rozhovore v HNtelevízii Miroslav Antoňak, generálny riaditeľ Spotrebiteľského Centra, ktoré zastupuje vyše 300 nespokojných klientov.

„Odškodňovanie zákonom spotrebiteľov poškodených v Rapid life, aj napriek tomu, že ich zastupujeme, by nebolo férové voči ostatným daňovníkom,“ vyhlásil Antoňak.

​Zároveň však ponúkol inú možnosť riešenia. „Preto som skôr zástancom alternatívy, aby poistný kmeň bol predaný inej poisťovni.“

A kto je podľa Antoňaka zodpovedný za stav v tejto poisťovni? „Rapid life cielene tuneloval životnú poisťovňu, svoju firmu. Predstavenstvo spoločnosti so súhlasom personálne prepojenej dozornej rady cielene, dlhodobo tunelovali životnú poisťovňu.“ Viac si pozrite vo videu.