Svojím zaradením medzi doterajších členov RPR sa zaviazala pre tvorbu, dodržiavanie a šírenie dobrého mena reklamy a etických zásad reklamnej praxe platných na území Slovenskej Republiky.
Prijatie spoločnosti Škoda Auto Slovensko medzi členov Rady pre reklamu zhonotil konateľ spoločnosti Ing. Matej Bugár:
"Spoločnosť ŠkodaAuto Slovensko, ako zástupca značky Škoda na Slovensku a významný zadávateľ reklamy v slovenských médiách s radosťou prijala ponuku stať sa členom Rady pre reklamu. Svojim vstupom by chcela prispieť k ďalšiemu skvalitňovaniu úrovne slovenskej reklamy s ohľadom na dodržovanie morálnych pravidiel a zákazníckeho prístupu. Veríme, že dokážeme priniesť na veľmi dynamický slovenský reklamný trh, ktorý sa stal plnohodnotnou súčasťou európskeho reklamného priestoru nové myšlienky a "know-how" zaužívané v rámci nášho koncernu. Ďakujeme Rade pre reklamu za pozvanie do svojich radov, medzi významné osobnosti slovenskej reklamy a zástupcov najväčších slovenských zadávateľov."
StoryEditor
RPR sa rozšírila o jedného člena
Novým členom Rady Pre Reklamu sa stala spoločnosť Škoda Auto Slovensko.