Ich ambícia? Stať sa jednotkou na trhu licencovaného fanúšikovského športového oblečenia nielen na Slovensku a v Čechách, ale v celej Európe a dokázať, že úspešný e-commerce projekt môže vyrásť aj na Slovensku. To je v skratke internetový obchod FansMania.
„Chceme, aby keď sa povie: chcem dres alebo tričko môjho obľúbeného teamu alebo hráča, každého v Európe napadlo jediné. FansMania,“ vraví Pavol Kováč s tým, že tento e-shop už v súčasnosti napĺňa túžby fanúšikov po celom svete obliecť sa do farieb svojho obľúbeného teamu alebo krajiny a tým ukázať komu fandia. Zákazníkov majú už teraz nie len v Európe, ale aj napríklad v Austrálii. „Aj to potvrdzuje správnosť vízie, ktorú sme si v začiatkoch stanovili. Našou špecialitou je personalizácia dresov, tričiek a mikín s menom a číslom obľúbeného hráča alebo akýkoľvek iným menom a číslom, čo produktom prináša ešte vyššiu pridanú hodnotu,“ vysvetľuje Kováč.
Mimochodom, FansMania sa snaží na väčšinu služieb v čo najväčej miere využívať miestne firmy.
Internetový obchod FansMania sa prihlásil do súťaže Eshop Akcelerátor. Ide o súťaž pre malé aj veľké slovenské e-shopy, ktoré chcú ukázať, že podnikať na Slovensku sa oplatí. Víťazi troch kategórií získajú 12 mesačnú podporu a lukratívne ceny, z ktorých budú profitovať ich firmy aj zákazníci. Hospodárske noviny aj HNtelevízia boli mediálnymi partnermi súťaže. O víťazoch rozhodlo hlasovanie verejnosti a odborná porota. Pozrite si, ako pred porotou FansMania a Pavol Kováč obstáli.