Spájať ľudí s prírodou a zlepšovať spoločnosť. To je misia internetového obchode Dedoles.sk, ktorého príbeh sa začal v roku 2011, kedy sa na Dedoles.sk spustil predaj tričiek so zvieracími motívmi. „Odvtedy sme s naším tímom spravili Slovensko farebnejším a verím, že i pozitívnejším,“ vraví Jaroslav Chrapko s tým, že aj preto podporujú ochranu životného prostredia a pozitívne myslenie: „Eko tričká s unikátnymi motívmi, eko tašky, ceruzky, čo rastú a ďalšie produkty symbolizujú náš obdiv k prírode a ľudskej jedinečnosti.
Krédo Chrapka a jeho kolegov je, že v rastúcej firme je zmena neustála a preto neprijímajú status quo a pracujú na zlepšovaní: „Či už ide o starostlivosť o zákazníkov, motiváciu zamestnancov alebo logistické riešenia, za posledné 4 roky sme v tíme odviedli kopec práce, čo sa preukázalo aj na priemernom 100-percentnom medziročnom raste. Okrem slovenského trhu sa nám za posledný rok podarilo úspešne usadiť aj v Česku a Rakúsku - na ďalšie dva trhy plánujeme vstúpiť ešte pred Vianocami. Už dnes sme najväčším predajcom produktov The Mountain v Európe a stojí pred nami veľká výzva a zároveň príležitosť rozšíriť naše portfólio o ďalšie ekologické produkty a priniesť ich zákazníkom do celej Európy.“
Dedoles sa prihlásil do súťaže Eshop Akcelerátor. Ide o súťaž pre malé aj veľké slovenské e-shopy, ktoré chcú ukázať, že podnikať na Slovensku sa oplatí. Víťazi troch kategórií získajú 12 mesačnú podporu a lukratívne ceny, z ktorých budú profitovať ich firmy aj zákazníci. Hospodárske noviny aj HNtelevízia boli mediálnymi partnermi súťaže. O víťazoch rozhodlo hlasovanie verejnosti a odborná porota. Pozrite si, ako pred porotou obstál Jaroslav Chrapko a jeho firma.