„Sme traja mladí ľudia túžiaci po láske, radosti a pekných veciach. Naším cieľom je predávať 100 percentné eticko-ekologické tričká s jedinečným grafickým dizajnom, ktorý je výsledkom práce úspešných slovenských a českých umelcov.“
O koho ide? O internetový obchod Artube. „Súčasťou našej filozofie je presvedčenie, že filantropia nie je výhradne pre bohatých. Z tohto dôvodu sme sa rozhodli venovať dve eurá z každého nákupu tým, ktorí to skutočne potrebujú. Spoluprácu s nami zatiaľ potvrdili občianske združenia Pes v núdzi a Červený Nos (Clowndoctors). Chceme podporiť umenie, kultúru a súčasne pomáhať,“ dodáva Ondrej Turza.
Artube sa prihlásil do súťaže Eshop Akcelerátor. Ide o súťaž pre malé aj veľké slovenské e-shopy, ktoré chcú ukázať, že podnikať na Slovensku sa oplatí. Víťazi troch kategórií získajú 12 mesačnú podporu a lukratívne ceny, z ktorých budú profitovať ich firmy aj zákazníci. Hospodárske noviny aj HNtelevízia boli mediálnymi partnermi súťaže. O víťazoch rozhodlo hlasovanie verejnosti a odborná porota. Pozrite si, ako pred porotou Artube a Ondrej Turza obstáli.